15 aanvragen in de eerste week
Familiebedrijf Polman
Polman Zonwering is een familiebedrijf dat, je raadt het al, gespecialiseerd is in zonwering. Hun succes kwam jarenlang voort uit offline marketing: flyers in de brievenbus en grote borden langs de snelweg. Maar er was één probleem. Hoewel er maandelijks nieuwe klanten binnenkwamen, was het niet voorspelbaar en nog belangrijker: niet schaalbaar.
De website was al jaren niet meer bijgewerkt en het offerteproces liep via een webshop, wat potentiële klanten juist kon afschrikken. Tijd dus voor een nieuwe aanpak.
Nieuwe website en gerichte advertenties
Nadat de fotoshoot was afgerond, gingen we aan de slag met de website. We bouwden een conversiegerichte website in Webflow, volledig in de huisstijl en voorzien van SEO-geoptimaliseerde teksten. Voor elk type zonwering maakten we een aparte landingspagina met een uniek offerteformulier, zodat bezoekers gericht een aanvraag konden doen.
De website werd zo opgebouwd dat pagina’s eenvoudig aangepast konden worden en nieuwe diensten binnen enkele minuten toegevoegd konden worden. Daarnaast zetten we gerichte zoekcampagnes op in Google, waarbij elke advertentie verwees naar een specifieke landingspagina. Voor bezoekers die niet direct een aanvraag wilden doen, richtten we ook social media campagnes in om eerdere websitebezoekers opnieuw te bereiken via retargeting.
15 aanvragen in de eerste week
Sinds de campagnes zijn gestart, lopen de aanvragen binnen. Naast de aanvragen die via de offline marketing komen, komen er dagelijks nieuwe aanvragen binnen via de online advertenties. De kosten per aanvraag liggen rond de €15 en de website converteert met 11%. Zowel wij als de klant zijn ontzettend blij met dit resultaat. Tijd om op te schalen en te kijken naar andere kanalen.
Resultaten van onze partners
Waarom kiezen voor DigiSwift?
Andere bureau's
Industriestandaard
DigiSwift
Hoe het ook kan